
Heeft u een klacht
Indien u een sommatie heeft ontvangen en deze niet terecht vindt of u bent niet tevreden bent over de behandeling door een van de medewerkers van VMP & Partners B.V. dan kunt u uw klacht direct met één van onze medewerkers bespreken. Tijdens het onderhoud kunnen wij de klacht soms direct verhelpen.
Als u echter niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht schriftelijk gemotiveerd indienen bij de directie van VMP & Partners B.V., Postbus 1597, 1300 BN Almere. Na ontvangst van uw brief zal uw klacht in behandeling worden genomen en ontvangt u binnen 3 weken na ontvangstdatum een schriftelijke reactie.
Vriendelijk verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken in uw brief:
VMP & Partners B.V. is overigens ook aangesloten bij het Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid). Indien u, na bemiddeling van een van onze medewerkers en na bemiddeling van onze directie, van mening bent dat de klacht nog niet afdoende is afgehandeld, dan kunt u zich vervoegen bij KiFiD.
Menu
Contact
Incasso- en adviesbureau
VMP & Partners B.V.
Sidderaalpad 5
1317 HJ Almere
Nederland
036 5460505
info@vmp-partners.nl
KvK 39064288
AFM-licentienummer 12046218